Kadın : Saçımı kestireyim mi?
Erkek : Olur.
Kadın : Ama kıyamıyorum.
Erkek : Öyleyse kestirme.
Kadın : Canım değişiklik istiyor...
Erkek : O halde kestir.
Kadın : Bana akıl vermeyi bırak, delilere verir gibi.
Erkek : Eğer nasıl hoşuma gittiğini bilmek istiyorsan, sana derim ki uzun saçlı. Bunu biliyorsun.
Kadın : Beni tanıdığında kısaydı.
Erkek : Ve sana tam olarak ne dediğimi hatırlıyorum: ?Ne güzel olurdun uzun saçla?.
Kadın : Ama herkes kesmemi söylüyor.
Erkek : Bu durumda kuaföre git ve bırak uyuyayım lütfen. Bunu senden
Allah rızası için istiyorum.
Kadın : Peki nasıl kestireyim? Kat kat mı yoksa perçemli mi?
Erkek : Kat kat.
Kadın : Bana yakışacağını sanmıyorum, çünkü saçım çok düz.
Erkek : Bırak perçemli olsun.
Kadın : Çok yorucu.
Erkek : Yorduğu zaman tekrar kestirirsin.
Kadın : O zaman asla uzatamam.
Erkek : Uzatmak istiyorsan kestirme güzelim.
Kadın : Bana güzelim deme!!!
Erkek : ?!?!?!?!!